Is uw huisstijl nog toereikend?

Een goede huisstijl is onmisbaar voor uw organisatie en is veel meer dan alleen een logo. Uw huisstijl maakt deel uit van de grafische vormgeving van uw bedrijf. En dit bestaat weer uit lay-out, typografie, kleurgebruik en beeldkeuze.

De vormgeving van een flyer of het ontwerp van een reclamefolder moeten gebaseerd zijn op de gekozen huisstijl. Op die manier straalt het eenheid uit en versterken de verschillende uitingen de boodschap van uw bedrijf.

4 redenen waarom een goede, actuele huisstijl onmisbaar is voor uw bedrijf
De huisstijl staat aan de basis van de vormgeving van ál uw drukwerk, van briefpapier tot reclamefolder, van jaarverslag tot advertentie, maar waarom is een goede huisstijl zo belangrijk?

1. Met uw huisstijl onderscheidt uw onderneming zich in positieve zin van de concurrentie.
2. Het versterkt de identiteit van uw onderneming.
3. Een consistente huisstijl orgt voor de herkenbaarheid van het bedrijf.
4. Het vergroot het vertrouwen van mensen in de onderneming.

Om als organisatie te zorgen dat u blijft meegroeien en het meeste effect uit de visuele identiteit haalt, is het belangrijk dat u regelmatig nadenkt over of uw huisstijl nog goed past bij de huidige identiteit en het imago van uw organisatie.

Doe daarom gratis onze huisstijl-check en zie direct of uw huisstijl nog bij uw organisatie past.