Crossmediale communicatie

Offline + online = meer dan twee!

Alleen online werkt niet, net zomin als alleen offline nog een optie is. Het geheim zit hem in de optimale mix: crossmediale communicatie dus. Wie zijn klanten goed wil bereiken, zet een crossmediale campagne op en beperkt zich niet tot één medium.

Download whitepaper Meer informatie

De klant staat centraal

Bij crossmediale communicatie staat niet de zender maar de ontvanger centraal. De klant dus.

Crossmediaal gaat uit van de kracht van herhaling of van het bereiken van verschillende doelgroepen, via verschillende kanalen. Bovendien steekt u uw boodschap steeds in een ander jasje: een magazine vraagt nou eenmaal een andere verpakking dan een filmpje op Youtube. Wel zo verfrissend!

Download whitepaper Meer informatie

Maak kennis met de mogelijkheden van crossmediaal

Crossmediale communicatie kan al heel eenvoudig. Door bijvoorbeeld een layar in uw visitekaartje te verwerken die naar een website verwijst. Of door online (voor)inzage te bieden in een gedrukte publicatie.

Het kan natuurlijk ook heel uitgebreid. Door een complete campagne te lanceren met publicaties in kranten, een radiocommercial, berichten op sociale media en een interactieve website. Het is maar net welke boodschap u wilt overbrengen en welk publiek u wilt bereiken. Door online en offline goed te combineren kunt u niet alleen beter inspelen op de verwachtingen van de klant, u kunt uw verhaal multidimensionaal vertellen. Meer weten over crossmediale communicatie? Download ons whitepaper.

Download whitepaper Meer informatie

De kracht van print

Print versterkt online, en andersom ook. Alleen online is te mager! En met alleen print is het bereik kleiner dan wanneer u het slim combineert met online. Zakelijke communicatie verloopt anno 2016 via meerdere kanalen. Dat is de kracht van crossmediaal.

Print is in elke crossmediale campagne eigenlijk altijd een vast element. Die gedrukte ondersteuning geeft de crossmediale communicatie noodzakelijke houvast - het is niet het vertrekpunt, maar wel een stevige pijler. Een fysiek magazine of een mooie brochure versterken uw online verhaal: een klant heeft letterlijk iets in handen. Uw boodschap wordt tastbaar.

Download whitepaper

Laat u adviseren

Bij Rijser snappen we dat online of offline geen keuze is, maar elkaar perfect aanvullen.

Tegelijkertijd geloven we nog steeds heel sterk in de kracht van mooi drukwerk. Crossmediale communicatie is ons dan ook uit het hart gegrepen. Er komt veel meer dynamiek in de boodschap van onze klant en dat is alleen maar positief.

Download whitepaper

Download Whitepaper





Ja, stuur mij dit document en stuur mij meer informatie over Rijser