POS-materiaal

Trek de aandacht

U wilt op een aantrekkelijke manier de aandacht van uw klanten trekken. Zodat ze niet door een winkel dwalen en bij toeval bij uw product aankomen, maar er gericht op af stappen. U wilt opvallen. Want u wilt verkopen.

Download whitepaper Meer informatie

Omzet verhogen

Point of Sale materiaal, kortweg POS materiaal, helpt daarbij. POS materiaal is nooit doorsnee, nooit standaard en nooit saai. Het opvallende display materiaal stimuleert uw verkoopcijfers vrijwel altijd. Ook als etalagedecoratie of decoratie in de winkel heeft het een omzetverhogend effect. Maar dan moet u het wel slim en doordacht inzetten.

POS materiaal is zoals gezegd nooit standaard. U kunt eindeloos variëren met formaten, soort materiaal, kleuren, vormen en andere toepassingen. Uw winkelpresentatie mag echt knallen!

Download whitepaper Meer informatie

Consument kiest

Met POS materiaal speelt u in op het koopgedrag van de consument. Waar laat die zich door leiden? Natuurlijk spelen meerdere factoren daarbij een rol, maar het staat wel vast dat u de consument kunt helpen bij zijn keuze.

Soms kunt u kiezen voor iets heel eenvoudigs, en trekt een bescheiden folder of sticker voldoende de aandacht. Soms moet u echt uitpakken met een in het oog springende display. Dat zal per keer verschillen en ook samenhangen met andere marketingacties die u onderneemt.

Download whitepaper Meer informatie

Laat u adviseren

Bij Rijser adviseren we u graag bij de keuze voor effectief POS materiaal.

Het grootste, het mooiste, het spectaculairste… is niet altijd het slimste. Kostenbeheersing betekent dat u een doordachte keuze maakt: een kleine wobbler genereert in sommige gevallen meer aandacht dan een lifesize display. Wilt u meer weten over POS? Over waarom, hoe, wat, wanneer? We hebben de belangrijkste knowhow voor u op een rijtje gezet.

Download whitepaper

Download Whitepaper





Ja, stuur mij dit document en stuur mij meer informatie over Rijser
Gelieve dit veld leeg te laten.